کعبه عشق

آینده از آن کسانیست که کربلا در قلبشان و قلبشان در کربلاست...

کعبه عشق

آینده از آن کسانیست که کربلا در قلبشان و قلبشان در کربلاست...

تمام حرف دلم از زبان مسافر کربلا(http://www.islamicwallpers.ir)
اینجانب مخلوق بی مقدار خداوند متعال که سعی دارم در راستای فرمان فرماندهی معظم کل قوا و مقام عظمی ولایت حضرت امام خامنه ای حفظه الله در این عرصه جنگ نرم قدمی ولو به کوچکی خویش ولی با تمام توانم بردارم تا مرضی خاطر حضرت ولی امر صاحب العصر و الزمان بقیه الله فی الارض مهدی فاطمه و مقام عظمی ولایت را بقدر میسور فراهم کرده و نام این حقیر را در زمره سربازان پا در رکاب بپذیرند و انشالله برای ما دعا کنند به دوستان شهید خویش بپیوندیم که: هر کس که سعادت داشت بر جبهه ارادت داشت .::. این خانه مصفی بود تا بوی شهادت داشت

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی تکمیل یا حذف خواهد شد.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

این صفحه و همینطور لینک «سرآغاز» را می‌توانید در مرکز مدیریت، منوی «انتشار»، گزینه «صفحات مستقل و منوساز» ویرایش کنید. ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شماست.